AEG ASPC7160 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG ASPC7160 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dhr Stam 12-03-2016

Goede stofzuiger jammer van de slang

Geschreven voor: AEG ASPC7160 wit

Onlangs deze stofzuiger aangeschaft. Prima zuigkracht en zeer wendbaar. Jammer dat om de 3 meter de slag van het handvat valt. Ik heb m helaas de zelfde dag weer teruggebracht.

J.S. 08-02-2016
Geschreven voor: AEG ASPC7160 wit

zakloze stofzuiger zelf werkt prima. Instelbare zuigkracht, geleverd met 2 borstels. Losse accessoires op houder is niet echt praktisch. Blijft uitsteken en haken. Dus niet echt te gebruiken om op de stofzuigerslang te bevestigen. De stofzuigerslang bestaat uit kunststof aansluitingen. Geeft veel speling en de vergrendeling dmv indruk knoppen laat snel los. Al bij met eerste gebruik al 2 keer de stand opnieuw vast moeten zetten op het handvat. Net of het meeste geld in het vormgeven en ontwerpen van de stofzuiger zit en voor de laatste 5 euro een slang erbij gedaan. Stofzuiger is inmiddels retour.